top of page
חיפוש

ביט - BIT ו פייבוקס - PayBox

בשנים האחרונות אפליקציות התשלום: ביט, ופייבוקס -צברו מיליוני הורדות ומאות אלפי משתמשים חודשיים, כשהתכלית שלהן פשוטה: לאפשר תשלום מיידי ופשוט של כסף בין אדם לאדם, כתחליף למזומן. לאפליקציות אלו בעיני הצרכן הישראלי יש יתרון כמו אמינות ואבטחה רק מעצם היותם שייכים לגופים מדיניים. ולכן ללקוחות שיש חשש מהכנסת פרטי אשראי, השימוש באפליקציות הללו יכול להוות פיתרון. אך יחד עם זאת לבעל העסק יש מספר חיסרונות משמעותיים.


תחילה נפריד בין ביט פרטי ופיבוקס לביט עסקים


ביט (Bit) פרטי ו פייבוקס (paybox)


  1. כיום על מנת להשתמש באפליקצייה המשתמש חייב להיות מאומת ומשוייך לחשבון בנק פרטי לכן האפשרות הזו רלוונטית רק עבור עוסק מורשה ופטור.

  2. קבלת כסף בביט ופייבוקס משמעותה פעולה בעו״ש. בביט מי שחשבון הבנק שלו אינו בנק הפועלים מחוייב בעמלה פר תשלום. בפייבוקס לעומת זאת ניתן לצבור כסף בחשבון האפליקציה, ולבצע פעולה אחת לקבלת כל התשלומים שהצטברו.

  3. המחזור פר אפליקציה מוגבל ל ₪50,000

  4. דין פייבוקס וביט פרטי כדין מזומן - לא ניתן להתממשק אליהם, ולכן החנות ב MyPips לא יכולה לדעת האם התשלום בוצע או לא, והעדכון על קבלת התשלום צריכה להתבצע באופן ידני בחנות (פר הזמנה).

  5. במידה וממשקתם את החנות למערכת חשבוניות ברגע תיעוד קבלת התשלום בחנות, תופק חשבונית דיגיטלית ללקוח.

  6. ב MyPips ניתן להגדיר לינק לתשלום בכל אחת מהאפשריות לתשלום, הלינק יופיע ללקוח באופן בולט באישור הזמנה.

  7. ניתן להגדיר לינק שונה לפייבוקס פר נקודת חלוקה באמצעות שימוש בקבוצות פייבוקס ולינק לקבוצה


ביט עסקים

  1. ביט עסקים הוא סליקת אשראי - על מנת לעבוד איתו יש לפתוח מסוף סליקה בקארדקום ולעבור תהליך אימות מול חברות האשראי - למידע נוסף על חיבור אשראי לחצו כאן

  2. העמלה על ביט עסקים גבוהה משמעותית לעומת עמלת אשראי.

  3. ביט עסקים עובד רק בעבור חיוב מיידי, ולא ניתן להגדירו כחיוב מושהה.







167 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page