top of page
חיפוש

אין אזור משלוח זמין להזמנה

הלקוח הכניס כתובת וההודעה שמוצגת לו היא:



* ההודעה שמוצגת לעיל היא ההודעת ברירת המחדל במערכת כאשר אין אזורים זמינים. להדרכה: עריכת ההודעה לחצו כאן

להלן כל הסיבות האפשריות שהודעה זו מוצגת ללקוח:

  1. לא מוגדר אזור חלוקה במערכת – אם אינכם מגיעים לאזור חלוקה זה – מעולה! זו ההודעה שנרצה שתופיע – אם אתם כן מגיעים ולא מוגדר אזור חלוקה הכנסו ל ניהול הפצה והוסיפו. להדרכה: איך מגדירים אזור חלוקה למשלוחים?

  2. האזור חלוקה מוגדר – אך אינו פעיל לבדיקה: – הכנסו ל ניהול הפצה – חפשו את האזור המבוקש – האם האזור מסומן כפעיל? (V כחול) * אזור שאינו פעיל אינו זמין ללקוחות להזמנה.

  3. האזור חלוקה מוגדר – אך השטח על המפה אינו מדוייק ואינו מכיל את הכתובת של הלקוח לבדיקה: – הכנסו ל ניהול הפצה – לחצו על האזור המבוקש > כניסה למצב צפייה בפרטים ועריכה – לחצו על ״ייצוא אזור לקובץ לֹKML״ – פתחו את MyMaps ויבאו את הקובץ בתוך אחת המפות שלכם – חפשו את הכתובת המדוייקת (כולל מספר הבית) על המפה (לשם כך העזרו בהגדלת מפה ומיקוד – ״zoom-in") – אם הכתובת נמצאת בתוך האזור הגאוגרפי (הפוליגון) – מעולה! המשיכו לסעיף הבא – אם הכתובת לא נמצאת – עדכנו את הפוליגון ב MyMaps, הורידו את הקובץ החדש למחשב, וטענו את הקובץ החדש למייפיפס. להדרכה: איך יוצרים פוליגון לסימון אזור חלוקה למשלוחים?

  4. חלון ההזמנות לאזור חלוקה זה סגור כעת – ולא ניתן לבצע הזמנות לבדיקה: – הכנסו ל ניהול הפצה – לחצו על האזור המבוקש > כניסה למצב צפייה בפרטים ועריכה – גללו מטה להגדרת ימי האספקה ובדקו את טווחי חלון הזמן המוגדר – האם האזור אמור להיות זמין להזמות ברגע זה? להדרכה: איך מגדירים זמני האספקה?

  5. אף אחת מהסיבות לעיל – פנו בהודעה לשירות לקוחות שלנו שלחו מייל ל contact@mypips.app עם הנתונים: שם הלקוח, הכתובת שאינה זמינה למשלוחים

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page