top of page
חיפוש

אין אזור משלוח זמין

הלקוח הכניס כתובת וההודעה שמוצגת לו היא:

ההודעה שמוצגת לעיל היא ההודעת ברירת המחדל במערכת כאשר אין אזורי משלוח זמינים לכתובת שהלקוח בחר.


עריכת ההודעה המוצגת ללקוחות כשאין אזור משלוח זמין לכתובת שנבחרה


הכנסו ל ניהול חנות > עריכת הודעות > הודעה ללקוחות כשאין משלוחים זמינים לכתובתם הזינו את המלל אותו תרצו להציג ללקוחות. מייפיפס ממליצים: הזמינו אותם ליצור עמכם קשר או להשאיר פרטים, והפנו אותם לבדוק אם קיימת נקודת איסוף קרובה לביתם.


כל הסיבות שאין אזור משלוח זמין לכתובת שנבחרה:

  1. לא מוגדר אזור משלוח במערכת אם אינכם מגיעים לאזור חלוקה זה – מעולה! זו ההודעה שנרצה שתופיע אם אתם כן מגיעים ולא מוגדר אזור חלוקה הכנסו ל ניהול הפצה והוסיפו. להדרכה: איך מגדירים אזור חלוקה למשלוחים?

  2. האזור חלוקה מוגדר – אך אינו פעיל לבדיקה: – הכנסו ל ניהול חנות > הפצה – חפשו את האזור המבוקש – האם האזור מסומן כפעיל? (V כחול) * אזור שאינו פעיל אינו זמין ללקוחות להזמנה.

  3. האזור חלוקה מוגדר – אך השטח על המפה אינו מדוייק ואינו מכיל את הכתובת של הלקוח לבדיקה: – הכנסו ל ניהול הפצה – לחצו על האזור המבוקש > כניסה למצב צפייה בפרטים ועריכה – לחצו על הצגה על מפה – חפשו את הכתובת המדוייקת (כולל מספר הבית) על המפה (לשם כך העזרו בהגדלת מפה ומיקוד – ״zoom-in"). ניתן להוריד את הקובץ ולעלות אותו מחדש ב MyMaps לחיפוש מהיר. – אם הכתובת נמצאת בתוך הפוליגון האדום – מעולה! – אם הכתובת לא נמצאת – עדכנו את הפוליגון ב MyMaps (להדרכה לחצו כאן)

  4. חלון ההזמנות לאזור חלוקה זה סגור כעת – ולא ניתן לבצע הזמנות לבדיקה: – הכנסו ל ניהול הפצה – לחצו על האזור המבוקש > כניסה למצב צפייה בפרטים ועריכה – גללו מטה להגדרת ימי האספקה ובדקו את טווחי חלון הזמן המוגדר – במידה וחלון ההזמנות אמור להיות זמין עדכנו את תנאי ההזמנה (להדרכה לחצו כאן)

  5. אף אחת מהסיבות לעיל – פנו בהודעה לשירות לקוחות שלנו שלחו מייל ל: contact@mypips.app עם הנתונים: שם הלקוח, הכתובת שאינה זמינה למשלוחים


צפייה 10 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page